Pinkies bloghop



Thank you for joining us on another Pinkies Blog Hop ! We're showcasing lots of gorgeous projects using products from the new Stampin' Up!® Spring/ Summer Catalogue. Simply use the buttons at the end of each post to keep hopping.

* * * 

Leuk dat je een kijkje komt nemen bij weer een Bloghop van de Pinkies. We laten je veel prachtige producten zien, gemaakt met producten uit de nieuwe Stampin' Up! lente/ zomer catalogus. Gebruik de knoppen aan het eind van elke post om te blijven hoppen.


Voor deze bloghop wilde ik gebruik gaan maken van de Crazy About You stempelset met bijpassende dies. Omdat ik geen keuze kon maken welke tekst ik wilde gebruiken, heb ik maar vier kaartjes gemaakt ;-)

 






Het eerste kaartje is een soort van CASE uit de lente/ zomer catalogus. Weet jij welke kaart ik bedoel ?
Het gebruikte DSP vind ik zo gaaf, toen ik op zoek was naar een stukje DSP voor de eerste kaart kwam ik dit papiertje weer tegen. Je kan het misschien niet goed zien, maar op het DSP zit wat goud verwerkt. Daarom besloot ik de teksten in goud papier te stansen. De eerste kaart is heel anders geworden dan ik in gedachten had. Ik wilde namelijk met Smokey Slate en Bermuda Bay aan de slag ;-) De rest van de kaarten wilde ik in dezelfde stijl houden, dus heb ik op elk kaartje een zelfde stukje DSP verwerkt en dezelfde kleuren gebruikt. Uiteindelijk ben ik er zeer tevreden mee...

Kleine tip... de Transfer Adhesive Sheets, zijn geweldig ! Ik heb die gebruikt om de uitgestanste woorden te voorzien van een laagje lijm. Geen geklieder met Tombow of Snail Adhesive. De Adhesive Sheets zijn ook makkelijk bij gebruik van kleine accentjes, zoals sequins. Just sayin'... 



Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer !

* * *

Thank you for stopping by. See you next time !






Deze materialen heb ik gebruikt

Built for Free Using: My Stampin Blog










8 opmerkingen

  1. Ik vind de gouden letters echt tof!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen,

    Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt!!! Super gaaf!
    Maar ik moet zeggen dat ik de laatste toch wel het leukste vind. Die met die inkt spettertjes. Dat geeft echt een super leuk effect!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Kris! dat papier heb ik ook nog liggen.... haha. En ja, dat eerste kaartje herken ik! Daar heb ik ook al naar zitten staren... Bedankt voor de tip van de adhesive sheets! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor Kris! Ik snap het wel, als je dan toch bezig bent kun je net zo goed een serie maken.

    BeantwoordenVerwijderen